Wednesday, May 9, 2012

Dan sebenarnya.



Assalamualaikum dan hai.


Lama tak jengah blog. takde pe yang berubah sangat pon. follower takat tu jugak. so jangan bajet retiss la ye. nak follower ribu riban. updet stahun skali. ouch, ayat makan dalam tu.


Ok. sudah cukup cukup sudah.lalala. sedap la plak lagu nirwana ni. haha


Entry ni saje nak melepaskan rindu kat meke meke yang despret nak baca blog picisan aku. haha. ayat takleh blah. tapi kan, sebenaunye aku yang rindu nak baca blog aku sendiri. bleh gitu? haha



Da nak sampai tengah bulan 5, repot fyp jalan tak jalan je. akhir bulan ni nak kena anta. tapi chill la. haha. tenangkan hati sendiri jap. nak p singgah baca blog blog best jap. tapi nanti abes jugak 2,3 jam. gane gane?



Esok ade test lagi. aik, da nak final still ade test? mestilaaa. aku kan. hebak tak? owhh, ramai jugak yang angguk. bagos bagos. 



Esok test ape? test design je. ala yang main main lukis lukis macam otocad tu. tau tak otocad? tak? ok.xpe. memang tak ramai pon tau. mujo aku tau. haha



Takla. aku tipu je. bukan design tu. ni design lain. materials selection and design. atau dalam erti kata yang kampong cket, ko kene select the best materials untuk nak hasilkan sesuatu product. tapi kena tengok specs die jugak. bukan spek mate tu la sayang, specifications. haa. hebak sangat ke bunyinya? agak la. kan? hehe. tau da.



Ye2, tengah study la ni. cket lagi nak abes type ni. ok nak sambung study da. tata.








p/s: macam bukan aku je yang post entry ni. emm. *thinking*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...