Monday, May 14, 2012

Mydear Friend


Assalamualaikum dan hai.




Sebelom pape, please set as a reminder yang entry ni ade cket bernada sayu, sebak dan sama waktu dengannya. amek ni tisu sekotak. hehe



Walaupon aku tau mydear fren ni tak penah nak bukak blog picisan dan tak bajet aku ni, tapi ikhlas entry ni aku tujukan khas buat dia. 



Semester terakhir di uni ni, rasanya terlalu banyak tali yang tersimpul dan susah sama skali aku nak leraikan. entah la, kat mana silap aku, aku rasa tiba tiba ada ruang yang memisahkan antara kami. bayangkan, hampir 4tahun kami kenal. tak aku nafikan di awal perkenalan dulu, aku dan kawan takde la serapat mana. yes, even satu kelas.



2semester terakhir, kami semakin kenal dan semakin rapat. sume tau yang kami suke gelak. selalu gelak. even mende hal kecik je pon, dan benda tu macam da bese.



Tapi akhir akhir ni, sumenye seolah berubah. entah la kat mana yang silap, kami tak lagi bertegur. apatah lagi nak bergelak sakan macam dulu.





Dear kawan.

  • kalo aku ade buat salah kat hang, aku harap hang tegurla salah silap aku. mungkin aku tak perasan aku ade sakitkan hati hang. 
  • kalo hang ade ape ape yang hang tak puas hati ngan aku, please be honest. insyaAllah kita setelkan sama sama. tak best la macam ni. kita kawan da lama. rindu nak gelak gelak ngan hang macam dulu.
  • kalo aku ade buat hang marah, and aku tak sedar, jujurla ngan aku. hampir 2minggu macam ni, mungkin hang tak rasa pape, tapi aku tak sedap. 
  • lastly, kalo hang taknak lagi berkawan ngan aku, cukup la kalo hang hipokrit untuk kurang 2bulan yang kita ade sama sama ni. insyaAllah pasni hang takkan jumpa aku lagi. cuma kalo ditakdirkan jodoh hang sampai dulu, aku harap hang still sudi jemput aku. 




Akhir kata. aku nak pohon ampun maaf kalo aku ade buat salah silap besar ngan hang. aku sayang hang. siyes weh.








p.s: kalo la hang baca entry ni. kalo la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...