Tuesday, May 15, 2012

The worst.



Assalamualaikum dan hai.




Today is the worst day bagi aku. untuk kesekian kalinya, air mata ni turun lagi.


15 May 2012. aku ingat sampai bila bila.




To u who never know.


Selama ni aku respek ko. aku rasa memang ko salah sorang yang aku kagum dalam class kita. tapi pas ape yang jadik hari ni, aku tak tau pe yang patot aku pikir.



Kepada ko. ko kena sedar. bukan selalu ko kat atas. even ko adalah feveret student dalam class tu, dont ever think that you are the best in everything. jangan pandang orang lain terlalu rendah. 



Ya Allah. aku redha ya Allah kalo ni adalah dugaanMu untuk hambaMu ni. tapi kenapa sampai camni skali dugaan yang aku kena terima? T_T. ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk hadapi hari hari mendatang ni.




Please. give me strength. T_T








p/s: pergilah air mata.=.=




2 comments:

anak abah said...

sabar ye Fiza =)

fiza said...

@anak abah

sabar da ni mira..
kalo tak da lme trjun dr tgkt bwh skali wang ulu ni. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...