Saturday, May 26, 2012

Done! yeay.


Assalamualaikum and hai.




Lame rasanya aku menyepikan diri dari dunia penulisan di alam maya ni. yela, seminggu ni aku duk bergelumus ngan penulisan dunia nyata je. i have to choose microsoft word rather than blog. terpksa weh, tepaksa.


Seminggu aku rasa hidup aku tak berapa nak terurus. makan pakai suami ngan anak pon tak sempat nak terjaga. eh. termengarut. tersasul terr.


Kalo orang lain da masok fasa lain, aku sminggu ni still duk fasa ni. paling ketara tido aku tak macam biasa. kul4,5 pagi tu macam kul12 malam. baru nak masok tido. and yes, aku biasa masok tido kul 12. lewat sikit 12.15. orang kata tak remaja la tido awl. tapi kalo korang nak tau, tido awal ni buat korang kekal remaja. so yang mane nak, nak yang kejap ke nak yang kekal lama? cewahh. haha.



And alhamdulillah, atas segala titik peluh hangit satu badan, segalanya selesai tanggal jam 6.15 petang semalam. alhamdulillah syukur. even sepatotnya jam tu perlu lagi awal, tapi nak buat camne kan. huhu


Banyak challenges aku terpaksa tanggung untuk siapkan thesis aku tu. ko bayangkanlah weh, tuka tajok saat akhir, then da la project tu about a new idea, maknekata sah sah memang takde journal pasal tu, pastu poblem dalaman ngan kawan kawan, salah paham, and yang paling buat aku rasa down, tiba tiba mikosof word aku poblem. weh, 99.9 persen thesis aku depends kat word tu. then word tu buat haprak, ko rsa camne? kalo ikot naluri keibuan aku ni, nak je aku baling leptop ni sampai baling. huhu. plis jangan tanya nape sampai baling.


Tapi alhamdulillah, segalanya aku dapat tanggung. paling lega lepas aku mengadu padaNYA. sesungguhnya segala dugaan tu membuktikan Allah amat menyayangi hambaNYA. aku redha dan bersyukur kerana aku hambaNYA yang terpilih untuk tanggung segala dugaan tu.alhamdulillah.


So, as the penghantaran thesis tu setel olredi, amboi ko nye bi, and now time to qada tido. haha. fuh, nikmat betol memanjakan diri dengan tido yang langsung tak terganggu. heaven tol. 



Dats all for now. banyak benda aku nak stori mori. tapi mood macam kelaut lak. sambung lain mase deh. byebye.




putri yang comel. lamanya tak tengok putri.











p/s: lupa nak amek gamba bukti aku da anta thesis semalam tu. 3copy binding ring kot. adeh, jeng sungguh la.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...