Monday, July 16, 2012

Syukur alhamdulillah.



Assalamualaikum and hai.





Banyak nak citer. tapi kalo nak buat banyak banyak entry macam malas lak. so aku citer cket cket la ye.


Firstly. hari ni unoficially dengan senang hatinya aku umumkan aku akan grad bulan september nanti. haha. nak cakapnye sebelom ni hati gundah gulana duk pikir result final sem ni. tapi hari ni, setelah mengecheck result tadi, alhamdulillah aku lulus dengan jayanya.


Jayanya tu doesnot mean aku dapat dekan. huhu. jauh lagi. cumanya result yang aku dapat ni adalah antara result terbaik yang pernah aku dapat sepanjang aku study kat unimap ni. senang citer, result 1st sem and last sem adalah yang terbaik. syukur alhamdulillah. aku bangga menjadi salah sorang student engineering. weh. hg ingat senang ka blaja engineering? 


So. untuk kata kata terakhir aku sebagai student, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada lecturer lecturer, plv, rakan rakan dan sahabat sahabat seperjuangan dan keluarga. tak lupa juga penghargaan ini untuk supervisor fyp aku, Prof Azmi and co supervisor, Encik shaifulrizam sebab banyak tolong aku yang serba tak tahu ni sepanjang perjalanan fyp aku selama 2sem. juga kepada panel panel, encik arip and puan salmi yang banyak membantu terutama dalam pembahagian markah, thanx so much.


Menjadi sorang student engineering di unimap adalah satu pengalaman yang citer yang cukup indah bagi aku. cukup perasanya. masam manis pahit tawar masin kelat. segalanya aku tanamkan dalam hati dan sanubari ni dan menjadi sebahagian dari hidup aku. 4 tahun ni memang satu tempoh masa yang amat panjang dan cukup untuk mendewasakan diri ini.


Ok. abes citer part 1. terasa macam da panjang da tu. second citer mood dia lain sikit. so lain kali la plak citer. takleh campur campur mood ni.







p/s: alhamdulillah. result sem ni da naikkan cket cgpa aku.:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...