Tuesday, July 3, 2012

BGP


Assalamualaikum and hai.



Entry kedua di malam ni. ni namenye orang yang takde keje. haha. ishh. tapi kan. blog ni keje gak ape. ade je orang dapat gaji hasil tulis blog. aku je tak.



Kalo entry lepas iaitu entry yang panas lagi, yang aku baru publish beberapa minit lepas, dalam entry tu aku ade cakap sumthing kan. sebenarnya aku nak citer pasal ni ha.



nampak tak? boleh klik kot kalo tak nampak. besar cket kot. hehe taktau.




B Braun Graduate Program. alhamdulillah aku terpilih. ingat tak tebiu ngan bbraun yang aku citer dulu. yang ni la. tapi still tengah tunggu offerletter. insyaAllah nanti dapat aku citer lebih lebih cket ek.








p/s: nak pose ngan mak tahun ni. tapi macam tak dapat je. huhu

3 comments:

JACK Liew kean teong said...

BGP nice? how ur salary? which position u work now?

JACK Liew kean teong said...

BGP nice? how ur salary?which position u working now?

Anonymous said...

salam...nk tnye...lepas interview tu..brape lma mse yg dorg ambil utk process ek?mksud sy..brape lme bru kte tau yg kte llus interview tu?1 week?tenkiu for ur feedback..;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...