Tuesday, July 3, 2012

Offer letter Master



Assalamualaikum and hai.



Emm petang yang panas ni selalu buat aku rimas and rasa hangen satu badan. angin kat luar takde sangat pon. ni angin panas dalam badan yang da sampai highest level ni. aish.


Petang ni tak tolong pon mak buat kuih. eh da tolong cket la tadi. cuma da tinggal cket tu, mak cakap takpela biar mak buat. baiknye mak.


Ehh. menyimpang pulak. nak citer mende lain tadi. duk ralik usha usha fesbuk, tiba tiba ade satu post dari membe unimap. pasal conditional offer letter for master program. nak kata inesennya aku, aku ingatkan offer letter ni untuk student yang apply je. pastu aku baca komen dia, katanya sume student yang layak, unimap offer. boleh balik cek kat potal. aku pon bukak la jugak. haa terbukti.



 
macam bese la. kalo tak nampak klik je eh.






Memang aku ngaku, jauh di sudut hati, aku teringin sangat sambung master program. tapi aku tau sekarang bukan masanya. insyaAllah nanti bila ade rezeki lebih, aku nak jugak sambung master ni. orang cakap kuat cket kalo ade master. kuat kat sini maksud aku ade value la. ish jangan pikir bukan bukan boleh tak? haha. al maklumla zaman sekarang orang yang ade degree tu bersepah. melimpah ruah. persaingan tinggi beb.


Kalo tengok kat situ, ade 4options. most of da options tu aku tengok banyak engineering math, cume lain mode je. dulu ade jugak teringin nak sambung master eng.math ni, tapi ade cakap rugila. da degree sekarang ni pon kire ade market da, tiba tiba amek math lak. sayang la. 
 

Abes da citer. ok pikir tajok lak. post title adalah part terakhir yang biasanya aku tulis. haha. k bye.






p/s: bosannya jadik anak 'tunggal' ni. camne la korang yang betol betol anak tunggal tu ye? *thinking*












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...