Wednesday, July 18, 2012

Duit dan toyol



Assalamualaikum and hai.



Woooh. sejok dowh malam ni. hujan kat luar xberenti dari tadi. jauhla pulak nak tutup suis kipas. malas nak bangun. haa. jari da biru.


Sape caya hantu? malam ni bukan malam jumaat, tu yang berani cket tu. haha. aku? ntah la. tak berani nak cakap. ade cket rasa caya, ade cket rasa tak. so so jela.


Dua tiga hari ni, banyak duit hilang kat umah aku. ritu duit mak 200, pastu ayah 50, then aku nyer 10, ni mak pulak 100. ntah malaun mane punya kije  .


Wujud ke toyol eh? aku pon tak tau nak caya tak. nak cakap ade sape sape dalam umah ni terambil, masalahnya berapa orang je yang ade. aku mak ayah. abang aku lak jarang lekat kat umah. ntah la.









p/s: (200+50+10+100=360) RM. mane free free je nak dapat?

2 comments:

lynn kamarul said...

bg org yg tak pernah terkena mmg x percaya. utk family sy dah 3x kali kenduri kawin duit org bsalam byk giler hilang. padahala yg pegang beg ngan duih cuma mak sy sorang. geram ada org camni lagi zaman skrg ni

fiza said...

huhu. yeke..
ntah la kak. xtau nk ckp cmne..
xbaik jgk tuduh2 kn..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...