Friday, June 10, 2011

Fuhh. legaa.



Alhamdulillah. terima kasih ya Allah.

Tu je yang bole aku cakap. kalau sape-sape yang perasan, da berbulan-bulan aku tak updet. bukannya bz sangat pun sebenarnya. tapi blog aku ni problem. takleh nak sign in. adoi, tension aku.

Ari ni aku bukak pagi tadi pun takleh. pastu tergerak ati aku nak buat blog lain. tup-tup, terus boleh sign in. tau takot.keh3

Macam-macam berlaku sepanjang aku takleh updet ni. kalau ikotkan ati, nak je aku citer sume kat cni. tapi rasanya boleh jadi 4,5 entry kalau aku nak citer. nanti la. slow2. biar lambat asal happy.macam pelik je ayat ni. biar r, ade aku kisah?

Emm, pape pn aku happy sangat-sangat ni. kalau mse kat ostel dulu, aku sampai nanges-nanges sebab silap tukar template blog, ni blog takleh bukak apatah lagi kan? aku ade wat entry pasal ni. try stalk-stalk SINI.


ni adek-adek aku a.k.a pembaca setia blog aku.hehe


Alhamdulillah. terima kasih ya Allah. suke ni sebab boleh kembali mengapdet, walaupon takde yang bace. eh adela..adek aku!hehe

Ade lagi aku nak citer. nanti ye. mood ngah happy giler ni. hehe



p/s: rasa macam nak wat kenduri kesyukuran je.huhu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...