Friday, June 10, 2011

Akhirnya.

Assalamualaikum.

Akhirnya. masa yang diharap tak muncul,muncul juga. bukannya niat aku nak menidakkan hukum Allah, tapi jauh di lubuk hati, aku akui aku takot nak hadapinya. hari result kua. korang camne? tak kira la result pmr ke, result spm ke, result final sem ke, mahupun upsr, luruh jugak jantung kan?

Tapi kalau sebelum dapat result, tu la tym paling best.

Aku tau, bagi student-student macam aku la kan, hari pas exam, sebelum dapat result adalah heaven. wah, tym ni la rasa macam da lepas beban besar2 atas bahu. kalau sebelom exam kan, minggu study week tu kan, makan pun tak lalu. mestila..sebab duk ingat banyak lagi tak study. tengah-tengah duk study thermo, tengok orang study subjek lain, duk pikir yang tu tak study lagi. da tu camne?

Tapi sume tu da lepas. ni da sampai masa nak tengok hasilnya plak.

ni la result yang aku dapat. syukur alhamdulillah.


8 jun 2011, result kua. mulanya ingat takmo cek pon. tapi aku kuatkan hati untuk terima pe pun kputusan yang akan aku dapat.

Syukur alhamdulillah, result aku takla mengecewakan. tapi takla membanggakan sangat. tapi aku bersyukur, padan ngan usaha aku. nak dapat lebih lagi, kena la usaha lebih lagi kan.

Teringat semester lepas. result aku hancussss!! tau hancus? a'ah, memang takde dalam kamus pon prkataan tu. tapi tau da korang paham kan?


Sebab tu, aku rasa bersyukur sangat dengan result aku sem ni. alhamdulillah. just aku frust cket, aku tak dapat capai target aku sendiri. tapi aku akan cuba lagi.

Bukan nak berbangga, jauh skali nak menunjuk-nunjuk. niat aku just nak share-share perasaan gembira aku sekarang. alhamdulillah. korang happy kan untuk aku?

p/s: my blogger fren a.k.a my coursemate, YUKI, result ko camne weh?


updet: baru aku pasan. aku tak gtau pointer kn?haha. kirenye keje rumah la untuk korang yang rajin. kire sendiri la ek.keh3


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...