Monday, April 2, 2012

Berbuka puasa.

Assalamualaikum dan hai.



Yey. jam kat lappy aku yang besau gedabak dan overweight ni da pukul 520 petang. ce kire bape jam lagi nak azan magrib?


Yes yes yes. aku puasa. pandai korang. 


Memang sekarang bukan bulan pose, aku puasa ganti. yela, hutang kena la bayar kan. time ramadan taun lepas, seminggu kot aku menjamu selera di siang hari. jahat kan bunyinye tu. tapi tu la hakikat. orang kata bersusah susah dulu bersenang senang kemudian kan. tapi nampak gaya aku ni, bersenang senang dulu bersusah susah kemudian. aku memang camni. so takyah pelik eh.



InsyaAllah kalo abes ari ni, mesti abes la, tinggal lagi 2 hari. emm lagi 2 ari tu sambung minggu akan datang la plak. hari kamis ni memang konfem konfem melefem la takleh. mau balik kampung maaaa. takkan nak bukak pose dalam bus. sebak tu. kang tak pasal pasal aku sosek sosek dalam bus tu sorang sorang. lainla kalo ade yang nak teman.



Emm. hari ni nak berbuka nak makan pe ye?



Bihun tomyam! yes yes yes. diet ni. takyah makan nasi la. hee;p



tak terliur sangat la. so so je.




Japg nak kuar p beli makan. tak sabau lak. perut da berbunyi lagu dangdut. eh silap, lagu najwa latippp la. lagu baru dia tu. haaa. kosong tu leerr. kan perut kosong ni. hehe. relate kan? okla tu.



Penah tak denga lagu ni.

Telefon berbunyi ring ring ring..
Kuangkat kutanya siapa.
lalala~



Lagu masa kecik ni. tapi sampai ke besau duk nyanyi.




Ok.bye~





p/s: first time aku tulis entry tak sampai 10 minit. sekarang jam 528. hebat kan? tabik tabik.

1 comment:

Encik Atan said...

bagus2!tampal pose....(korek hidung)haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...