Wednesday, March 21, 2012

Jalan jalan Bukit Ayer.



Assalamualaikum dan hai.



Saje nak menambahkan bilangan entry. ni ha meh aku share gamba gamba kitorang bermandi manda kat bukit ayer ahad lepas. kitorang bertolak awal giler, 730 am. sebab takot nanti ramai orang. maklum le, bukit ayer tu tempat femes kot. ramai giler lepak mandi manda sane. even dari kedah pon. konvoi 3 buah kete, dengan bonet kete penuh dengan segala macam makana, memang syok r piknik kitorang kali ni. 


Gambo gambo ni takla cukup sangat nak ceritakan hepinya kitorang hari tu. tapi boleh la kot dari takde. haha



Siyesly, i love this pic! comei sangat. bukan sebab aku nampak comel ke ape, tapi dis single pic aku rasa cukup menggambarkan keakraban kami. seroooonokkkk sangattt..



Satu cukup la kot. malu la nak letak gamba banyak banyak. lagipon mahal. kahkahkah



So kawan kawan, nex week ke mane lak kite? haha. siyesly, a very nice trip u know. da last sem da kita ni kawan kawan. pasni ntah bila la dapat jumpa lagi. huhu. * sebak tetibe*




p/s: memang hari tu aku makan banyak sangat. jem teruih pogram diet aku. kitorang bawak makanan terlalu banyak sampai tak larat nak makan. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...