Saturday, March 24, 2012

Demam dan camera.

Assalamualaikum dan hai.



Bosannye. nk kua jenjalan, badan lak tak bape nak sihat. duk terperap je kat wang ulu ni. adoi, stress dowh. 


Bosan bosan, aku bukak mudah.my. usha usha camera latest punya. ingat nak beli camera la satu. cincai cincai nikon ke, samsung ke. tapi bila pikir aim aku sem ni nak kurangkan pengeluaran ptptn tu, terus burn je angan angan. tapi dalam hati, Allah je tau. huhu


Aku takde la angankan camera megazoom bagai tu. apatah lagi DSLR. memang tak tercapai la nak own camera camtu. atleast cam kat bawah ni pon da ok. da seribu rahmat da rasanya. ingat lagi dulu, aku penah beli sebijik camera tu. besar la. ala, standard la camera yang pakai kodak kodak lagi tu. tapi camera tu rosak da sekarang. ntah camne adek aku pakai, hentam kiri kanan, tak bernafas da pon camera tu sekarang. 






Tapi, sem sem last ni, aku kene jimat. akhir sem nanti nak kena buat hardcover report. anta kedai lagi. kene prepare 100 lebih ringgit malaysia jugak tu. seganla asyik mintak kat mak ayah. rasanya dari awal aku masok unimap ni, antara semua adek bradek aku, aku yang banyak abeskan duit mak ayah. bayangkan la, tiket naik bus pergi balik pon da dekat 150. tu la, sape suh blaja jauh jauh. huhu


Camera impian ni, aku tak tau nak describe camne. nak cakap satu keperluan tu, macam takla sangat. takde dia pon aku still dapat blaja je. tapi nak cakap kehendak tu, macam ye macam tak. camera ni ingatkan nak pakai untuk final year project, tapi macam tak la penting sangat pon. ha tengok, kan da belit belit cakap. adehlaa. pape jela.






p/s: demam buat aku lagi stress, lagi mengada ngada dan terasa sangat memerlukan seseorang. tapi bila tak dilayan, macam makin parah je demam ni. huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...