Tuesday, August 2, 2011

Puasa jangan tak puasa.


Assalamualaikum.


Selamat menunaikan ibadah puasa buat semua. kawan-kawan kat fesbuk aku da wish. ni khas untuk kawan-kawan blogger.


Aku doakan semoga ramadan kali ni membawa seribu rahmat dan erti kepada kalian sume. kepada kaum-kaum adam, diharapkan puasa kali ni penuh ye. instead kat kaum-kaum hawa lak, aku tau konpem-konpem takkan penuh. takpe, yang penting kite jalankan kewajipan kite dengan penuh sabar dan istiqamah. tak gitu?


Rasa nak nyanyi cket di tengah hari yang panas terik ni.


" Ais..ais kacang..
Bila cuaca panas dan rasa dahaga..
Singgah di gerai ais kacang diminta..
Susu dan jagung..
Kacang dan lengkong..
Ais kacang berwarna..
Campur semua..enak rasanya..
Kegemaran kita semua.."


tau da ni bkn ais kacang.saje nak share gambo tomyam aku masak.keh3


Haha. amacam, best tak lagu aku?
Jangan mara derr..chilllll!!


Akhir words, hepy fasting ya!


p/s: tak larat nak type banyak-banyak. aku simpan tenaga untuk sampai ke pukul 7.25 ptg ni. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...