Sunday, August 21, 2011

Konpius.



Salam. selamat berbuka puasa. hehe. ke da lambat? biar la, kire aku wish untuk sok la.

Guys, nak tanya ni.


Soalan aku ni tak susah mane pun. aku just nak tanya pendapat. tolong aku eh.

Ni ha.
Antara non destructive testing, ngan thermoelectronic. yang mane korang rasa better? better tu maybe dari segi best, ataupun senang, ataupun bagus la.

Aku konpius ni. sok da kena dafta subjek. dua subjek ni subjek elektif aku untuk sem depan. aku tak tau nak decide ni. nak pilih yang mane satu.

Kena wat istikharah ke ek? takot salah pilih la. kang menyesal tak sudah. aku risau silap pilih, nanti takley nak adapt, mati aku.adehh.help me.


da jadik macam budak kecik ni da aku.huhu


p/s: aku macam prefer ndt tu. tapi ntah la.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...