Monday, March 28, 2011

Dating bertiga?

Semalam Earth hour. semalam jugak aku kuar lepak.


Eh mane ade aku tak sokong earth hour, aku sokong. sebab tu aku kua. tinggal umah dalam keadaan gelap.

Nak taw aku p mane? jeng3!

Haha. kepsi je ponnnn!!!
malas nak citer banyak. jom layan gambo jela ye..=)


kami bertiga je. hus, aku n su. sepatotnya ita pon join tapi ita ade hal so, kami bertiga jela.


hehe. haus-haus, cari air dulu. biar aku rasmi krusher mocha ni ye. hehe.


toasted pocketfull!! my faberet dowwhh! ngeeee..


ni sesi menyuap-suap. haha. gambo aku ade, tp burok!! letak gambo hus la, comei cket.hehe


kendid tym ! huh, terserlah ketembaman aku kat ctu ye. huhu
  tomei2! like this photo! walaupun gambo tak brape nak center. (mestila bukan aku yang snap.)tapi aku suke banget! hehe
yeye! da tenyang! muka bahagia ye bila da tenyang..hehe


tuan punye camera. sebab tu gambo dia banyak cket. hehe


nak taw pe motif gambo ni? sebenarnya tujuan utamanya nak amek gambo abg baju putih kat belakang tuh! haha. ensem siot! tapi sayang da ade bini+ anak 2orang. (tapi bini dia xcun mane pn..opsss!)


ye, betol! cucuk duit lg. haha. da abes enjoy, da abesla duitnya. tinggal resit kepsi sekeping dalam purse! haha.
Kitorang balik dalam kul 10 camtu. emm satu je nak cakap, kepsi tak sokong la earth hour, sebab dorang tak tutup lampu pn. emm.


p/s: jem program diet aku! makan kepsi malam-malam. waaaaaaa. sebenarnya dorang tak kasi uplod gambo-gambo ni. tapi dorang kata takleh uplod kat fb, kat blog takpe kan kawan-kawan? ngeeee~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...