Wednesday, March 16, 2011

Aku pn nak kawen!!

hoho. cuti sekolah!

balik kampung. ho o o balik kampung ho o o balik kampung. hati girang!

cuti sekolah. name pon sekolah. maknenye sekolah jela yang cuti kan?

dengan tak sengaja, aku terbuat cuti sendiri.
jem betol pale otak, 3kelas gak kot aku ponteng. wah, sukati je kan?


balik umah. syioookk giler! hilang sume tension-tension yang ada. senang citer aku langsung tak fikir pasal keje kat uni. huh! balik umah bahagia giler idop. makan cukup, tido cukup. senang citer xde pe pon yang missed la. bahgia bahagia!

satu je yang spoil kn cuti aku. pe lagi.. majlis kawen la.
jap dengar anak pakcik A nak kawen. soknye anak pakcik B lak. wah, sume beratur tunggu giliran. ntah bila la turn aku lak. aku nak aku nak! sape xmaw kawen kn? habaq mai kat cheq.

bila sebut pasal kawen kan, yang paling aku suke tengok, mestila pelamin dorang. wah, comey-comey gtu! macam-macam kaler. ade ijau, pink, merah, coklat, biru n macam-macam la. tibe-tibe terpikir, aku nak wat kaler pe ye nanti? emm. aku nak kuning la. pastu satu persalinan kaler perak2 or silver2 gtu. bole x cikabesyg??hehe.

haha. banyak la aku punye angan kan. nak kawen konon. belajar pun tak abes lagi. nak kawen? lek2 lu r. bagi orang yang lebih tua dulu. ngeh3

lagipun nak kawen kene ade banyak sponsor. haha. mane nak sponsor makanan lagi, khemah lagi, hantaran lagi. sume tu pakai money doney la. bukan guna daun kan.

so. kalau bole kan. kawen aku nanti aku nak suma pakai duit aku sendiri. biar puas ati gitu. so, aku kena keje dulu la jawabnya. hantaran aku. emm, bole x nak berangan sekarang?hehe.


wah. da terlebey berangan aku ni. bia la dulu. aku muda lagi. budak-budak lagi. so, korang kalau nak kawen, elok la wat time sekarang. cuti sekolah kan? mesti ramai yang datang. baru best kan? seronok n meriah gtu!



p/s: sekalung tahniah kepada kawan sekolah aku dulu, syikin, yang da selamat bergelar isteri kepada suami tercinta. semoga kalian bahagia hingga akhir hayat doaku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...