Wednesday, August 4, 2010

spotchek2!

assalamualaikum...


aku brsiar2 ke rumah safi..

tbe2.."eh, dgr2 ade spotcheck..ade rumah da kne dnda rm50 sbb kotor.."

aku tkejut.." btol ke? xknla..kn da mlm ni..xknla dorg nk dtg check blok pompuan kot.." dlm ati aku la..

so..tiade cket pon rse cuak dlm hati..aku teruskan mlm aku mcm bese..

"di rumah aku"

safi tibe2 msg..

"fza.. aku takot la..aku dgr dorg mmg nk datang wat spotcheck ni..". "yeke..tp kn da lwt ni.."

aku ulang pe yang aku fikirkn..tp kali ni btol2 kuar dr mulut aku..dtujukan kpd safi..haha

sedang aku dlm kekeliruan..tibe2...


"pakai tdung..kami nk wat spotchek!"

fuh..garang kot suara akak tu..mujo headset aku beso..xdgr pn..haha

farahin da kalut..aku lagi la..

"cepat2.. bukak extension sume.."

dgn pntas tgn aku brgerak..cabut sume plug2..

dengan sepantas kilat aku mncapai tudung yg trgantung..

"weh..aku tkot la..huhu"

"gee..cepat2..periuk nasi tu!"

kalut btoi kami..sume blaku spntas kilat..

da siap sume..dup dap..dup dap..

neves..

tok3..pintu umah kami diketuk..

"bukak pintu gee..kami tkot"

tok3..bunyi lg..kali ni lagi kuat..cpt2 gee bukak..

n kami pn kuar bilik..

muka cuak xyah ckpla..
huhu

"emm..mne sume ni? bg kad matrik cpt!!"

suara garang akak tu mengejutkan kami..

panik semcm..kad matrik pn lupa da simpan ktne..


haha..


" cepat2..bukak loker n drawer sume!!"

suara garau kedengaran..

dlm kcuakan kami pn menurut je..

tkot jugak..1 malaysia tu..hehe

borak2..tnye itu ini..

dlm hati aku.." bile la dorg nk blah ni???"


akhirnye..

ops sebelum tu..

" ni kettle awk ke pjbt punye??"

" sy punye."

" ok..jgn lupe register kt pjbt ye..sume brg2 elektrik mst register kt pjbt."

aku angguk je..mls nk ckp byk..hehe

and out!

yes2..lega...



haha..dan rezeki mlm td..kami meraikn kelegaan dengan makan kek secret recipy..

yummy2!

cdap..salmi bwk balik..

bru pas celebrate besday pkwe dia..

hehe..rzki kami kn..


mkn kek sambil borak2..

kecoh tol..hehe

abes kek..abes borak..mcm bese la..haha



kenyang!!


go3..tdo!hahaha

sekian dlu..salam

qwasdert~






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...