Sunday, August 1, 2010

ujian Allah~

assalamualaikum..

aku demam..huhuu..

batuk lg..smpai tak ade suara..

aku kol mak..mak cdey..mak ckp ank mak yg ni slalu cmni...

batuk cket trus xde suara..

mak pesan minum air asam jawa..minum air suam..

sdeynye dengar pesanan mak...

sayangnye mak kat anak mak..terima kasih mak..

kakcik sayang mak..=(




aku xde suara..

diam seribu bahasa...

dalam kelas selalu aku yang paling kecoh antara kawan2 aku..

bile jadik cmni aku la yang paling pendiam..

huhu..

ujian Allah...nk menguji hambaNya..



si dia..

sepanjang aku xde suara..

seringkali datang jenguk aku kat cni..

terima kasih sayang..

byk yang telah awk korbankn utk saya..

kadang2 saya terfikir dapat x saya nak balas budi baik awk..

saya sayang awk..

harapnye hubungan kita ni diberkati olehNya..




kawan2..

aku xde suara..

kawan2 la yang slalu ade di samping aku..

harapnye berkekalan tali silaturrahim kite ini..

insyaAllah..


selepas batuk..sekarang macam nk selsema pulak..

mungkin keadaan cuaca yang kejap ujan kejap panas menyebabkan aku jadi cmni..

huhu..perubahan cuaca ni...

harapnye cepat sembuh..

xtertahan dugaanMu ini ya Allah..


sekian salam..(~o^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...