Friday, July 15, 2016

Produk Kecantikan Terbaik

Assalamualaikum and hai.

Refer to the subject above. haha skema.

Actually ramai yang tanya aku, aku pakai product apa sekarang. sebab kalo sape yang kenal aku dari dulu, muka aku memang da banyak sangat perubahan. kulit lebih cerah sekata. kalo dulu gelap and berjerawat sikit sikit, sekarang alhamdulillah, kulit makin cerah dan merah blushing tanpa perlu rasa malu. haha

Malu sekarang bila orang puji kata makin cantik dan berseri. macam dorang, korang pon mesti nak tau kan cemane aku bleh bertukar to the better one?

Sape yang pernah dengar tentang product AH Beauty?



she is the pengasas.



Untuk pengenalan, aku try guna AH Beauty ni da lebih kurang 2 tahun. awal awal tu aku pon tak berani berani nak try product ni. tapi actually aku kenal pengasas ni, she is my senior at Unimap a long time ago. haha macam la lama sangat je da tinggal Unimap.

Bila baca testimoni, tengok bahan bahan asas dia, semua menggunakan bahan semula jadi je. aku terus rasa yakin. start dengan set asas, (AH Beauty Day Cream SPF30++, AH Beauty Night Cream and AH Beauty Facial Soap), aku maintain guna selama almost 3 months. and guess what, it goes really well. kulit muka aku nampak perubahan. jerawat kurang naik, kalo naik pon cepat je kecut balik, kulit muka makin cerah. paling best, ramai plak tu yang tegur. yang puji tak yah cakapla. haha best gile. korang tak nak try?

Paling penting untuk kesan cepat korang kena rajin. penggunaan konsisten. jangan skip skip. terutama krim malam. yang ni selalu orang skip. kesan tu cepat tak cepat la, dalam masa 2minggu in sha Allah da nampak perubahan.

Aku kalo boleh memang nak sangat share testimoni diri sendiri. tapi aku kurang berselfie. tapi jap aku try jugak cari untuk korang. pakai 360 banyak la dulu hahahaa.


Ok. aku yang kedua dari kiri.

Korang tengok sendiri aku dulu camne. ni masa aku tahun 2 di unimap. lebih kurang 6tahun yang lepas. kulit muka hampir nak sama dengan kaler tudung. betol tak? haha


Ni gamba aku bulan April tahun ni 2016. tu anak sedara. anak sendiri coming soon in sha Allah.


So u guys nampak tak perubahan tu. tu baru testimoni sendiri. ade lagi testimoni yang lagi clear yang akan menyusul lepas ni.


So u guys taknak try ke? tak nak cantik untuk diri sendiri? untuk suami? ataupon untuk boyfie?

Eh jap, actually AH Beauty ni pon sesuai untuk lelaki tau. nanti aku share testimoni ye. nanti nanti. yeee tunggu. 


Haha pilihan di tangan anda. in sha Allah nanti aku share kelebihan product ni, cara nak pakai dan testimoni berjaya untuk tatapan semua.

Jom cantik dengan AH Beauty?

Contact aku yang da berjaya cantik haha FIZA 0134257758. :)

Bye!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...