Friday, July 15, 2016

AH Beauty Untuk Semua

Assalamualaikum and hai.

Sambungan entry pasal produk kecantikan terbaik yang aku share dalam entry sebelom ni. kali ni aku nak share semua product keluaran AH Beauty ni. dan isi kandungan or bahan yang digunakan. dijamin bahan bersih berasaskan sumber semula jadi dan diyakini.


Paling penting dijamin dengan kelulusan KKM tau.

Jom cekidaut!

OK. 1st skali kita tengok 5 langkah mudah penjagaan kulit muka anda dengan AH Beauty.

Ok, paling bagus korang ikot step ni. mudah dan in sha Allah berkesan dalam masa 2 minggu. nak kulit putih, cantik dan berseri, jangan malas malas tau.

Yang ni adalah trial basic set. ada krim malam, krim siang dan facial soap. set basic ni RM60 je taauuu.:)

Set trial basic ni sesuai untuk semua jenis kulit. dan sesuai untuk lelaki mahupon perempuan. sesape yang mengalami masalah kulit kusam, kulit gelap tak sekata, berjerawat dan kulit berminyak sangat digalakkan mencuba set trial ni. 

Dari tadi aku duk sebut kandungan semula jadi kan. ni aku share bahan atau kandungan yang terdapat dalam produk istimewa ni. yang paling pasti, no chemical based at all! tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya dan of course la sangat selamat digunakan.:)

Main ingredients:

1. Gam lebah - berfungsi menganjalkan kulit dan awet muda
2. Gliserin - memastikan kulit lebih lembab
3. Aloevera - memperbaharui sel sel kulit mati 
4. Virgin coconut oil (yang ni bukan saje sesuai dimakan tau, siap dicampur sekali dalam produk kami. konfem meletops uolls! heee) -menanggalkan parut jerawat dan parut lama
5. Vitamin A, C and E - sebagai antioksidaa, agen pencerah semula jadi
6. Argan oil - menghilangkan parut dan melembabkan kulit
7. Acid kojic - mencerahkan kulit

Selain tu jugak, ape yang pasti ianya tiada pengelupasan tau. produk ni membaiki kulit muka anda tanpa pedih pedih dan merah merah. kan best tuuu.:D aku tak kata saja, aku sendiri alami. memang aku tak pernah alami pedih dan muka merah2 sepanjang aku guna product ni. seriously.


Aku jugak nak kongsikan kelebihan 3 item asas dalam product ni. sebab tu aku kata produk lain tak sebest AH Beauty. hehe

1. AH Beauty Day Cream SPF30++
  • membantu merawat kulit dari penuaan pramatang
  • sesuai untuk semua jenis kulit
  • membantu melindungi kulit dari sinaran UV
  • membantu mencerahkan kulit sambil merawat kulit dari jeragat dan jerawat
  • memudarkan parut jerawat

2.  AH Beauty Night Cream
  • membantu merawat kulit yang terdedah kepada sinaran matahari
  • mencerah, melembut dan menganjalkan kulit
  • diperkaya dengan minyak biji anggur, minyak roseship, estrak sengkuang, vit A C E, aloevera dan estrak rumpai laut.

3. AH Beauty Facial Soap

  • membantu membersihkan wajah dengan sempurna dari kotoran
  • memberi kelembapan dan kelembutan kulit
  • diperkaya dengan air mineral, air zamzam, asas sabun, minyak jojoba, estrak rumpai laut, estrak minyak roseship, vit A, C dan E, gliserin, I-glutathione and lavender


Haaa amacam? ade kelas gitu kan? siyesly best wei. aku tak nak cantik sengsorang. jom cantik sekali guys.

Bukan saja para awek je boleh cuba, abam abam ensem yang mementingkan penjagaan diri sangat la dialukan mencuba.:)

Jom contact me FIZA +6013-4257758 untuk harga istimewa ni.

Jangan tunggu lagi. mereka dah cantik, korang bilaaa?? hehe

Jangan risau, nanti aku share testimoni yang pasti buat korang terpegun. perubahan yang sangat ketara dengan penggunaan AH Beauty. lawaaaa...


Bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...