Thursday, July 28, 2016

Pantai Kelulut


Assalamualaikum and hai.

Agak lama tak mengepost di sini. actually aku sekarang a bit busy. sekarang aktiviti mengaudit aku da start. ikotkan every week aku outstation. cuma kadang kadang kalo schedule postpone, baru la aku berpeluang untuk apply cuti. macam esok hehe

Ehh by the way, aku just go through info pasal Pantai Kelulut, Terengganu. tengokkan gambar, perghhh memang syahdu plus terkedu la. lawaaaa oi. teringin nak pegi honeymoon kat situ. orang kata selagi belum berbadan dua, spend the time sharing your love. tambah tambah dengan yang halal, tak gitu? hehe

 

 

 




I told you. this is Pantai Kelulut. kena pulak duduk tepi pantai sambil makan keropok lekor, sotong celup tepung, ikan celup tepung, sata. wahhhhh heavennyaaaa!

Tak sabar nak ajak encik hubby pergi. hehe. kalo la ada kesempatan. sekarang ni nak cuti lama macam hampeh. bos asyik mngungkit dia da bagi aku cuti kawen panjang panjang, huhu sabor jela.

sedapnyaaaa. b nakkkkk niiii


Kalo berkesempatan pergi cuti raya haji nanti, aku share sini eh. hehe kene tanya bigboss dulu ;p


Ehh bos da mengerling. haha jumpa lagiiii.

Muah muah.

Bye!
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...