Sunday, April 3, 2011

Memperkenalkan.....jeng jeng jeng!!!

Dengan ini aku memperkenalkan peserta AF 9 yang bakal berentap pada kali ini. jeng jeng jeng!! haha. poyo je. takde makna aku nak kenalkan dorang. haha. sory der, wa tak amek port sangat AF ni. (sebab duk ostel, klu duk umah knpem da mngadap da.keh keh keh)


Bukan nak kenalkan peserta AF tu, tapi ni ha. aku nak kenalkan kawan aku yang baru berjinak-jinak dalam dunia blogging ni. hey yunk! welcome to da club!! hohoho.. tapi kan, bila sebut pasal AF, betol ke AF9 ni AF yang terakhir? nape taknak buat AF10? haha. kalau ade la AF10, aku ingat nak join la. kalau menang, wah standard MAWI tu!  eh takleh la, AF tu haram. betol..AF tu haram...ish3..astaghfirulahalazim..tak jadi tak jadi. nape? tak caya haram? erk. try korang stalk kat blog KUMBANGJINGGA ni.


Ok, back to da story. new blogger ni kawan sekelas aku, antara geng aku jugak la. beliau baru nak berjinak-jinak dalam dunia blogging yang serba mencabar ni. so, sebagai kawan yang amat mengambil berat dan baik hati dan berjiwa mulia, aku terpanggil untuk tolong beliau mempromotkan blog dan mengaktifkan diri dalam industri ni. wah, industri! macam hebat je bunyinye. bukannya ape, dunia blog ni, tak best la kalau kita sorang-sorang kan. kita duk merepek merapu tapi takde yang sudi baca, huh jem la kan? memang la tak nafikan, blog ni tempat nak luah sumenye. macam aku pun, entry-entry aku berubah ikot mud. kadang sedey kadang hepi. normal la. asam garam kehidupan. tak gitu? orang nak bace, silakan. kalau taknak pun takkan nak paksa kan? so. conclusionnye, aku tolong tambahkan kawan untuk kawan aku, ATIE, new blogger ni.hehe. macam haremmm conclusion aku. ngek!haha.


Bagi aku kan. blog ni best sangat. sebab kat sini la aku luah sumenye. yes, aku ada kawan. tapi bukan setiap masa dia nak dengar pe yang aku nak citer. da la aku je citer. kalau korang pon kan, naik muak gak kan? aku taw da. so, blog ni la yang sudi dengar sume. dia tak merungut, dia tak marah, dia tak cakap pape pon. even aku ngah nanges, aku taw dia jugak nanges untuk aku. eh, asal emo tibe-tibe ni? tamo tamo. (sambil jari telunjuk hayun ke kiri ke kanan, sekali ngan kepala geleng-geleng).


Ok, dah-dah. taknak emo-emo ok! dis entry especially for my new blogger fren! so, tak perlu nak emo ye kat sini fiza. ok fine. hehe. senyum sokmo dehhhh..


Aiyak, lupa nak kenalkan kawan aku. ni la ATIE.

ok. abaikan aku yang serabai dan tembam tu. yang baju pink ni la ATIE.=)



So, best of luck aku ucapkan kat atie. welcome to da blogging life! ecece. hehe




p/s: ce kira bape kali aku linkkan blog atie ni. haha, to atie, pocketfull pon da oke.;P

-> to KUMBANGJINGGA, da 2x aku pomot blog hg. takkan takde pape?haha.

3 comments:

Kumbang Jingga said...

yeah dh boleh komen hehehe

fiza said...

yeay!hehe.nt rjin2 komen entry len taw..

AtiE.... said...

hoyek...ada orng tlng promote blog ak...terharu.hihihi...macih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...