Monday, January 2, 2012

Suwiiitt sangat.


Assalamualaikum dan hai.



Selamat petang kawan-kawan. panas betol cuaca hari ni kan? tapi kat perlis je. kat ganu tak kot.


Suwit and manis. ni aku nak share bideo ni. memang bukan aku punye pon. aku amek dari fb, kawan aku share. harapnye tuan punya bideo ni tak maraaa ek. awk untung tau, jeles. haha. tetibe*





Alahai suwiiit kan? kalau aku jadik dena. fuh terasa seperti di syurga. heaven tu. lomantik maa. haha


Tapi takpe, yang aku ade sekarang pon da cukup romantika, buat aku cair je slalu. haha. boleh camtu? ade jeles? haha





p/s:


~ untunglaaaaa awak..smoga bahagia ye dena. tak kenal pon sape. hehe 
 
~ selamat taun baru kawan-kawan saya. semoga tahun 2012 ni akan membawa sejuta makna dan harapan baru dalam hidup saya dan awak2 ye..salam tahun baru, with a BIGGGG SMILEEEE..:D

2 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

alah x dpt tgklah video tu..bb akak slow kut..


akak x romantik..cian cuami akak ~hiks

fiza said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty
yeke..rugila akak.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...