Friday, January 13, 2012

Shoutmix oh shoutmix.


Assalamualaikum dan selamat pagi! 



Oh sungguh nyaman rasanya di pagi hari dengan cuaca yang sejuk. tapi paling nyaman otak ini bile pikirkan yang exam da abes wooo!! haha. eksaited terlebey. maunye tak, tak perlu bangun seawal 830 pagi (ye, aku tido balik pas subuh, teruknya kan? huhu), dan 830 tu bagi aku agak awal la, untuk mengadap notes yang pelbagai. saje aku letak s kat belakang notes tu, nak cakapnya banyak giler notes yang kene bace dulu. tapi dulu la. haha



Adehnye pon, intro panjang bebeno. maklumla, eksaited kan. hehe. weh, da lama ek shoutmix ni hilang? asal aku tak perasan ye? yela, akunye shoutmix sebelom ni duk tersorok, kene click bagai dulu, baru kua. tu pun macam kancil patah kaki je, tergedik-gedik nak kua. tapi kan, ishh sayang la hilang shoutmix tu. yela, blog macam blog aku ni takde la ramai sangat readers je, tapi rasanya silent reader tu ade la jugak. tapi bila takde shoutmix ni, camne aku nak track balik sape yang penah singgah sesaat kat blog cibai aku ni? aishh. nape la kene bayar2 lak ek. kuat tol bernege.



Pagi tadi. kebetolan, bukak-bukak fb, ade post dari busuk.com, offer shout busuk. shout busuk pon shout busuk la, asalkan ade. ntah la bagi aku shout2 ni penting kot. tapi maybe tak bagi meke-meke yang da ade follower ribu riban. pape pon special thanks untuk busuk dot com. hehe. walaupon terasa macam blogger baru, tapi ok la. shout tu memang name die busuk, tapi insylh pas bertempek kat blog aku ni, takde da bau yang tak menyenangkan tu. aku akan pastikan itu. kah kah kah.







Tengok la, tengok la. shout busuk aku. comei tak. kalau korang nak jugak, korang boleh pi sini .  busuk kata free. so korang takyah risau la. hehe. neway, tqvm ye busuk-busuk.




p/s: jomla conteng shoutbusuk aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...