Friday, October 28, 2011

Sayu.


Assalamualaikum dan hai.


28 Oct 2011. ni entry yang ke 100. caye tak? selama lebih kurang 2taun aku berblogging, ni baru entry yang ke 100. yup, baru ke 100.

Asalnya, masa aku post entry ke 99 ari tu. dalam hati aku duk pikir, nanti entry yang ke 100 aku nak post entry yang best-best. yang hepi-hepi. tapi ntahla, ari ni aku menulis, hati aku rasa serabut, sayu dan macam nak nangis. terlalu banyak perkara yang buat aku stress. mungkin aku yang terlalu pikir pasal poblem-poblem ni. tapi sumenye datang pada masa yang sama. rasa macam aku tak cukup kuat nak hadapi segalanya sorang diri. tapi selepas aku blogwalk jap tadi, aku ade terbace satu blog. lepas baca blog tu, baru la aku rasa tenang cket. special thanks untuk penulis blog tu. maybe kita tak saling kenal, tapi entry ko seolah olah bagi aku satu harapan dan semangat baru. walaupun tak banyak, terima kasih sangat.


Susah rasanya nak type sume masalah aku kat sini. sebenarnya dalam hati ni nak sangat luahkan semuanya. tapi rasanya hati dan jari tak sehaluan. jari tak nak hati aku sedih. sedangkan hati perlukan jari jemari untuk melorekkan entry suram ni. biarla. cukup sekadar memberi gambaran kesedihan dan kesayuan tu ke wall blog ni. well, life is beautiful right? a lots of ingredients, sweet and sour are the tastes.


Otak aku rasa serabut. dalam hati lagi la. sume ade. sedih. marah, geram, stress. sape ade ubat untuk sume ni? plis tolong aku. aku ketawa, aku gelak. tapi dalam hati hanya Allah yang tau. 



aku amek quote ni dari satu blog yang wat aku senyum je bile bace entry-entry beliau. yup, i just folo her.




p/s: da lama tak tulis entry suram takde lampu camni. adeh, sebak le plak.huhu.

2 comments:

rhm slzr said...

xpa..hidup ada putarannya, esok2 awak pula tersenyum riang tanpa ada rsa gelisah (:

fiza said...

@Cik Ketam Malas
insylh..tu la yg dhrpkn..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...