Wednesday, October 5, 2011

Beliau supervisor saya.


 Hai dan assalamualaikum.


Wah, seronok tol boleh updet blog. makin rajin aku blogwalk. mujo blogwalk ni tak penat. nasi yang ade dalam perut ni pon tak terluak lagi. enzim-enzim pon tak terembes jadik tenaga disebabkan ketidakperluan tenaga untuk blogwalk. hormon-hormon progestron pon siap tersimpan lagi. belom masanya nak guna. haha.hebat tak biology aku? huh, baru korang tau kan.


Weh, kangar ujan la. tempat korang ujan? adeh, baju yang aku basuh semalam pun belom kering lagi. tu dalam bakul ade 2,3 helai tshirt duk tunggu turn tu. kang kalo aku guna mesin spin tu, maunye 2ringgit jugak melayang. taknak la aku. aku jenis yang basuh baju pakai tangan je. pastu main rendam-rendam dalam downy. fuh wangiiii..haha. so camne makcik-makcik, sesuai tak jadik calon untuk anak laki makcik tu? haha. gatal.


Adeh, silap masok simpang aku. lari lak dari tajok asal.

Pejam celik pejam celik, da taun ke4 aku kat unimap ni. macam-macam kenangan manis masin masam pahit payau ade. paling best kenal mypakcik sini. hehe. so da taun 4, aku sekarang wajib mengadap final year projek sebagai platform untuk aku pegang ijazah taun depan. wah, taun depan aku grad doe! haha.


So, untuk fyp aku, aku dapat tajuk A Study On Electrochemical Behavior Of Magnesium Suitable For Sacrificial Anode. di bawah tnjuk ajar Prof. Azmi bin Rahmat. prof ni sebenarnya ajar aku sem ni. beliau ajar Corrosion Engineering.


Aku tengok plan table tu, 30hb ni da kene present proposal. aku ni gelap-gelap gambar lagi. adeh, ade sape-sape rasa nak tolong aku? rasanya untuk dak chemical engine ni, senang je kot kan?

Oke. bye.



 tau da. memang takde kaitan pun gamba ni. saje letak. hehe


p/s: sory, hilang idea aku nak tulis lagi. sebut pasal fyp, cuak semacam. huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...