Tuesday, October 4, 2011

Lots of love to mysis.


Hai dan assalamualaikum.


Wah. giler lame aku tak menulis. eh bohong la. menulis jugak. tapi aku takde kesempatan nak updet blog. takde entry-entry baru yang menghiasi kamar blog aku. sadis tol. bukan aku sengaja weh, poblem ngan unimap. memang dorang bagi tenet free, tapi banyak tol yang diblocknye. tambah-tambah kalau bab blog-blog ni, nak komen pon xleh. apatah lagi nak updet. setakat hiasi shooutbox tu je yang boleh. sebab tu la aku tak berpeluang nak mengomen entry orang.


Banyak doe benda jadik sepanjang kepersaraan sementara aku dari menulis ni. kalau ikotkan, setiap hari aku nak updet. bukan 1 or 2 entry, 5 kalo boleh. haha. melampau giler kan. tapi siyes, banyak benda nak aku share. pasal study, pasal hidup. eh study masok dalam hidup gak kan? ah lantak la.


Minggu ni rasanya cukup minggu ke4 aku duk di bumi perlis yang indah lagi kecik molek ni. berjauhan dari negeri terengganu yang tercinta, nun jauh di timur sana. jauh dari ayahanda dan bonda di sana. adeh, skema lak. tapi raya haji ni balik lak. hehe. tak sabo nak beraya.


Back to da  point. entry ni sebenarnya khas aku tujukan untuk adek aku yang nun di kay el sane. tak tau la dia bace x entry aku ni. sebenarnya siyes aku nak say thanks kat dia, beribu-ribu kali thanks. sebab dia aku dapat updet blog ari ni. sebab dia hidup aku tak sesunyi dulu. bongok je ase ayat. bese la student engine. failed cket bab sastera-sastera ni. kalo korang tanya aku pasal strength of material, grain boundaries, heat treatment of alloy sume, insylh aku bole try jawab. tapi try jela, betol x aku xtau. haha

 
ni adek aku. single lagi tu. haha

So, to kak, thanks so much. sebab anta balik bb cayang aku ni. bb is refered to bokben. bukan baby oke. baby? erk menyampah. haha

 
haha. saje aku linkkan ke celcom. biar sedar cket bokben xbayo lagi. haha

Oke. bye.


p/s: aku student material engineering taun 4. saje nak cakap. ok bye skali lagi.

2 comments:

perception28278™ said...

hehehe..bayo tp lembap je tenet nye..baik pakai unimap nye

fiza said...

tu la..same je ase. pakai unimapnye xyah bayo kn3?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...