Friday, September 2, 2011

Cerita ceriti hari raya.



Hai sayang-sayang, assalamualaikum.haha. galops.


Kabare? rasanya tak terlambat lagi aku nak wish selamat berhari raya buat  saudara saudari blogger sekalian. aku doakan semoga raya kali ni bawak seribu erti dalam hidup kalian. tak kisahla dari aspek atau perkara camne pun. terutama bagi ahli keluarga yang baru ketemu setelah lost contact sekian lama. dan jugak buat mereka yang pertama kali beraya sebagai seorang isteri kepada suami, mahupun seorang suami kepada isteri, semoga raya kali ni memberi satu detik memori terindah dalam hidup korang. ecece.haha


Aku memang jarang updet pun. hehe.


Aku nak bercerita perihal raya aku. jeles tak jeles tak? keh3


Hari raya pertama ni, sumenye berjalan seperti biasa. tapi raya kali ni aku tak sempat nak pergi sembahyang suant hari raya, sebab aku bertanggungjawab nak siapkan rumah yang masih belom berkemas. malam raya sebelumnya, aku tak berapa banyak masa. sebab aku ngah belajar buat kek. and first try, fuh kek aku da macam kek secret recipy. haha. ade jeles? adeh. takde gambar der..nak kasi tunjuk.


So, hari raya pertama aku berbaju kurung hijau, bertudung hijau. haha. sebijik macam pokok da. cume rendang je cket. raya kali ni family aku takde tema-tema. sumenye kalerful. langsir coklat, kusyen pink, baju aku lak tibe-tibe hijau. haha. memang 1 malaysia. ni serba sikit gamba hari raya pertama. modelnye memang 3 orang ni je. jangan banyak komen ye. tengok je.haha



gamba ni comei cket. cket pun takde jerawat kat muka aku. thanks adek eti for dis editted pics.





 teka mane satu aku? hehe





 


Ni je gamba yang aku boleh share untuk raya kali ni. baju purple tu adek aku, dan tudung putih tu pun adek aku. sebab tu aku kata 3model je yang ade. sebab kami je yang suke bergambar. tambah-tambah si tudung purple tu.hehe


Raya kedua aku juga berbaju hijau. sebab tu malas nak tunjuk. asyik hijau je. taun depan aku plan nak kaler kelabu la. hehe. teringat lak kata-kata adek aku. dia nak beli jubah raya taun depan. sumpah mesti sapu tahi ayam punya. haha. jahat punye gelak ni.


Oke-oke. tenet lembap cam ape je. haisshh..cau la.



p/s: lupe lak bokben tak bayar. patotla tenet lembap.haha



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...