Thursday, January 20, 2011

special untuk peminat korea

elo2..


haha. tengok tajuk pun lawak.

aku wat entry untuk kawan-kawan peminat korea.

sedangkan aku sendiri bukanlah fanatik sangat ngan korea ni.

tapi nak kata langsung xlayan tu xla jugak.

cerita-cerita n lagu yang best baru aku layan.

kalu setakat video-video reality show tu memang xla..


oke.tapi xpela..demi kawan-kawan tercinta. aku ade something utk korang.

ni bukanla dari aku sendiri sebenarnya. ade la dari sumber-sumber kawan blogger jugak. (dia jarang updet la..)

ataupun senang citer dari kawan skype. haha. bole camtu?

---------> special kredit to baiti safura. haha. (bangga la dia nanti) ^_*

oke. untuk peminat2 korea tu. nah. amek link ni. aku klik skali je td. btol. skali je. (xminat kan??)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...