Saturday, January 8, 2011

jom p langkawi!

salam.

korang sume chat? haha. saje je wat2 concern. lalala~

tengok tajuk tu pon mst da taw aku nak tulis pasal ape kn?

emm..aku baru je balik dari langkawi..sonok..meh aku citer..hehe


haa..tengok ni pn da taw kan katne? ni kat Dataran Lang. time ni malam. kami baru sampai terus dibawa ke cni..nak bergambar la. sebab banyak lagi aktiviti yg mnnti..=)

haa..ni la kawan2 aku yang join..very nice moment! thanks kengkawan..=)

ni kat bawah lagi..japg kitorang naik atas..haha

haha..korang pikir pe?ingat kitorang panjat atas badan helang tu ye? xla..tinggi sangat tu..

hee..nampak x kitorang kat celah2 huruf tu? kredit to 'che ah' yang tolong amek gamba kami..=)

next..kami berenti beli buah tangan macam cenderahati dan cokelat sume..fuh! banyak duit abes wooo!! rambang mata tengok cokelat banyak2..hehe

pastu balik homestay. ready for next activity. kitorang ade bbq! wahhhh..makan! i like!

homestay kitorang tu dekat ngan pantai cenang. so kitorang pon decide nak wat bbq kat tepi pantai cenang je. yang xley blahnya, tym tu da kul 1lebih..haha..lewat giler. tapi masing2 langsung xde prasaan takot. pikir nak makan aym je.haha

ni ha..muka makan asap..haha

keesokan harinye plak..

kat pantai cenang.. sebelom kami nak ke jeti untuk island hopping.=)

ni la pantai cenang..cantik kn?

kami@ pantai cenang..

yup..btol.. island hopping! atas bot ni..abg yg pakai spek itam tu bawak bot macam nak race doowhh!!

kera@monyet. yes, kera! yang jahat sgt2..kera ni la amek air mineral aku. geram!! aku brmusuh ngn kera ni!

haha..lari dari kera..

ngah lapo..kena panjat tangga lg..adoiii..

ni kat pantai..lokasi ke2 prsinggahn..ape tah name pantai ni..pantai beras terbakar kot..tah nape terbakar..xguna periuk lektrik kot.

basah sudaa..masin tol air ni..ptotla orang cakap air laut masin kn?aku da caya da..

abes main air,kami pulang ke homestay salin pakaian sume.

then, we are ready for da next activity..cabel car!hehe


haa..wat korang yang nak naik cabelcar ni, jangan lupa bawak ic. bole dpt diskaun tiket taw!heee~

kenangan naik cabel car ngn kengkawan~


ni kat atas ni..bape meter tah. 700m kot.eh..ke silap?


pening la naik cabelcar ni..kali ke2 aku naik ni. pening2~huhu


safi, atie n farah dlm cabelcar..maintainla konon..pasni safi pening..hehe


nmpak x kat blakang tu?kami nak p sana. tapi jauh giler + cuaca yang panas sangat. so xjadi la..


last pic..sebelom ke jeti naik feri n balik ke kole perlis!


it was a very2 nice moment with all of u guys! aku xkan lupa sampai bile2..=)


p/s: agak banyak ye duit aku abes pegi langkawi ni..huhu..makan megi jela pasni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...