Saturday, January 15, 2011

selamat tinggal fesbuk!


sawadikkap!

haha. xcun kan? xmacam melayu@ islam punye.

assalamualaikum~ hehe. lembut, baik, halus dan suci. (melampau je ayt.haha)

weh. korang taw kan pasal fesbuk nak mati tu? pe korang rasa kalau betol-betol fesbuk mati?

haha.


kalau aku la kan.

secara peribadi, aku sedikit terkilan kerana aku tidak dapat melihat gambar terbaru orang yang

aku suka. bole camtu?haha.


xde la, gurau je. tapi aku sure la rutin harian aku akan berubah tanpa fesbuk. bangun pagi,

laptop yang aku bukak dulu. pastu cepat je mouse search home fesbuk. tengok brape

notification yang ade. bukak banyak-banyak tab, padahal benda yang sama je pun.

pastu duk baca status kawan-kawan yang kadang-kadang ntah pape. yela, setakat nak gtaw dia

kenyang. haha. bengong kn?(macam laser plak mulut aku!)



so..aku yakin 100% sume ni bukan lagi jadik rutin harian aku. maybe just bukak yahoo, tagged

ataupun google search cari company nak wat praktikal. haha. aku xdapat lagi ni weh! adoi..giler

tension!


so. berbalik pada isu fesbuk nak mati. korang rasa betol ke?

aku dengar citer lagi. sape xkenal dr. Rozmey?

ala..yang wat citer 2 alam tu?yang promotion ade gamba die tu? haha.. bajet ensem kan? ingat

Farid Kamil ke dia tu? haha. bajet2..





ha..bukan aku nak sangat cakap pasal dia tu. tapi nak gtaw la. sumber~ kawan sekelas aku.

dia cakap dr Rozmey tu ada la duk merepek pasal isu fesbuk nak mati ni. kan dengarnya fesbuk

mati 15 Mac kan? so dr Rozmey tu cakap la yang dia nak bukak 1 laman web sosial ala fesbuk ni

jugak. dan laman web sosial tu diberi name dr.book. konon-konon pada 15 Mac tu dia nak

lancarkan la dr.book dia tu. korang jangan lupa join ye!haha. amacam? agak2 akan glamour

macam fesbuk x? elo..yang xtahan tu ade name dr kat depan tu. he's getting insane i think.haha



oke2. stop! mentang-mentang aku nyer blog, sukati aku je kan nak kutuk. hehe. sory dr. Rozmey.


p/s: dr. Rozmey la yang kenalkan JusMate 5 tu kan? korang try ke? oke? (muka berseri2 nak mencuba ni. mane taw bole kurus! haha)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...