Saturday, January 19, 2013

Sabtu untuk cuti.



Assalamualaikum and hai.


Haa. kan da cakap. aku bakal bergiat aktif dalam dunia blog lagi. cewahh perasan ko jah, jangan bajet retis sangat kot. biarla..ade aku kisah? huahuahua.


Well. bese la hari cuti. sabtu ok. cutiiii. ke korang keje? kepada yang keje tu, sori la no. tapi cek salute tabik spring la kat korang, berkaliber giler. keje leklok no. balik keje rehat leklok. jangan nak marah marah pulak sebab penat. orang kat rumah tak bersalah.hehe


Ok. so berbalik pada niat asal. nak citer pasal hari sabtu. cemane nak isikan hari sabtu? fine. korang yang ade gewe gewe bolehla kuar berdating. mereka mereka yang ade tibi, bolehla duk ngadap tibi sampai petang sampai malam. then orang yang ade transport bolehla kuar round round satu dunia abeskan minyak, abeskan duit, abeskan masa. pastu orang yang loser giler duk atas katil sampai malam, tido. 


And aku? yes, semua point di atas takde kena mengena langsung ngan aku. gewe takde, tibi ade tapi limited channel, transport takde, katil ade tapi kena panjat. so ape yang aku buat nak abeskan hari cuti? yes, online. pandai, 2markah.


First, aku online fesbuk. tengok status status menarik pasal life fesbuker, fenomena listen yang tak abes abes, and latest punya version, fenomena jozan menang maharaja lawak mega. haa lagi satu fenomena bola sepak tanah air. penyokong terengganu yang frust giler giler sebab performance terengganu ngan t-team yang ntah pape. so tu sume update untuk pagi dan petang hari ni. malam lain citer.


Second. aku update blog. yes yes yes. suka sebab boleh citer macam macam. nak citer kat orang takde yang nak dengar, blog la jadik mangsa. tapi aku tak start lagi karang problem life aku ni. ni baru starting orang kata. hehehe


Third, masak megi. aiya. lupa lak nak amek gambo. haa. sekarang ape je buat kena amek gambo. sebabnya nak update dalam blog. hahaha. boleh camtu? mestila boleh.


Hah. google jela.


sikit pon tak same ngan megi aku masak tadi. aku punya lagi menarik.


So, cukup tiga point. kalo dalam karangan PMR rasanya da ok camtu. ade pendahuluan, isi 3point and penutup. ok bereh boh. siap entry kedua untuk hari ni. hahaha.


p/s: sakit perut makan megi. pedas sangat kot. tapi kan, kenapa cili tu pedas ye? anyone?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...