Saturday, January 19, 2013

Rindu blog.



Bismillahirahmanirrahimm..

Assalamualaikum.


Wohoho. lama giler tak menaip di laman blogger ni. lama giler wooo. seingat aku awal awal aku masok keje dulu je eksaited aku update bagai citer dalam dunia keje.pastu bila brodben aku terminate, mimpi jela nak update. ade la aku try update pakai fon, tp payah. kecik.


Pasni nak active balik la blog ni. ecece. rindu nak update tu takyah cakap la. macam macam nak citer. start dari part sedih dalam hidup aku sampai la part hepy senyum senyum kambing. ntah nape kambing. aku pon cikplak ayat orang. dulu ade la jugak terfikir awat dorang guna pakai binatang kambing. ntah, susah nak cakap.


So camne life korang? yela. orang kata jangan bajet sorang sorang camni la. tanya jugak kabar audiens. tak gitu? haha.


Banyak benda nak citer. tapi nanti la. satu satu ye. awal awal kena ade mukaddimah. entry ni konon mukaddimah la. nex entry akan ade la tunjuk muka pasni. insyaAllah.


So apa kata sebagai permulaan layan dulu gamba ni ok. bia tenang sikit hati yang gundah gulana tu. cewahh. haha


Sebenarnya rindu perlis. huhu





Babai korang. c u.


p/s: takleh nak ikot lagi loghat utara. kalo ikotkan da berzaman duk area utara ni. kedah perlis penang semua sudah kujajah. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...