Sunday, June 3, 2012

Viva oh viva.



Assalamualaikum dan hai.



 


Ishh, tak abes abes duk neves. bukan 1st time present pon kan. adehla camne nak kurangkan neves ni ye?huu


Doakan aku weh. sok viva FYP ni. semoga tak la kene hentam terok terok. doakan sumenye berjalan dengan baik. and bak kata supervisor kesayangan, Prof Azmi.


" Kalo awak tahu pe yang awak buat, awak paham pe objectives sebenar awak buat project ni, examiner tu takkan dapat bako awak. awak rilek je. yang penting jangan terlalu neves. yakin dengan diri sendiri. yakin dengan project yang awak buat. insyaAllah boleh."



Mula mula dengar prof cakap ni, sebak pon ade. rasa macam sorang ayah duk nasihatkan anaknya. huhu. thank you prof. walaupon prof selalu taknak check thesis saya, report saya, tapi prof banyak naikkan semangat saya. kadang bile borak ngan prof, saya jadi tenang. nasihat nasihat prof banyak buat saya yakin dengan diri saya. terima kasih prof sebab sudi amek saya jadi student bawah supervision prof. doakan saya sukses kat dunia luar dan doakan saya tabah hadapi alam baru pekerjaan nanti.


And for tomoro, doakan saya ye prof. saya tak sempat nak jumpa prof untuk buat mock presentation and tunjuk slide ni kat prof. tapi saya ingat semua nasihat prof. 


Untuk en. shaiful, terima kasih atas segala bantuan encik kat saya sepanjang dua sem nak siapkan final year project ni. maafkan saya kalo saya banyak susahkan encik ngan kepayahfahaman saya. saya budak baru blaja. hehe. terima kasih sangat encik, sebab hingga akhir untuk viva ni pon, encik sudi tolong betolkan slide saya. saya tak tau nak cakap camne lagi. terima kasih banyak banyak encik.


Tak lupa untuk para examiners aku, En Arip and Puan Salmie, semoga examiners ni akan lembut hati sok. bagi aku markah yang banyak banyak. takkan tanya soalan yang terlalu menghentam aku. semoga dorang puas hati ngan presentation aku esok. aminn..


Lastly, aku nak ucap terima kasih kat sume atas korangnye contributions sepanjang aku jalankan fyp aku ni. even dari segi zahir dan batin. bagi yang banyak bagi aku sokongan dan dorongan, jasa kalian takkan aku lupa sampai bila bila. paling penting, untuk blog ni, tempat aku luah sume kekalutan aku sepanjang nak siapkan fyp ni, terima kasih blog. untuk yang tersayang, terima kasih kerana sentiasa bersama saya susah dan senang.









p/s: Eh, ni da macam acknowledgement dalam thesis aku je. kahkahkah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...