Friday, June 22, 2012

Masanya tiba.



Assalamualaikum dan hai.



pic edit saje saje. glemer mu su. haha


Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNya dapat juga aku menamatkan pengajian ijazah ku di universiti. ok tu ayat acknowledgement thesis aku versi bm.


Alhamdulillah sekali lagi. tanggal 20 june 2012 aku setelkan final paper aku untuk final exam untuk final semester. amacam paper? ouwh usah ditanya. haru jadinya bila sume yang dihafal bercampur gaul bagaikan kerabu mangga. emm lapo le plak.


So insyaAllah diharapkan paper sem ni takde yang sangkut sangkut. aku nak grad. 


Isnin balik ganu. nape lewat? ofcos la. manyak ploglem maa. harusla. kata pas ni taknak datang perlis da. round round dulu.



Jumpa lagi nanti. entry di kala menunggu waktu magrib. perot lapo. pale sakit hati sakit. opss. hehe. sampai ketemu lagi ya.:)







p/s: ade bbQ malam ni. jom.;p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...