Saturday, July 16, 2011

Malaysia kalah lagi.


Dengar tajuk pun da tau ni berita sedih. malaysia kalah lagi. kecewa la.

Separuh masa pertama, sharbinee jadi keeper. aku tengok la ni kan, sharbinee better dari khairul fahmi la. bukan niat aku nak menidakkan kehebatan khairul fahmi, tapi tak tahu la nape. khairul fahmi macam tak larat je tadi. beliau ade personal poblem ke, entah. takde lak dia anta mesej ke, ataupun mms kat aku. 

Tapi pape pn, tahniah kat skuad harimau malaya. atleast permainan dorang hari ni tak macam lawan arsenal ritu. pelik bin ajaib la, game lawan arsenal tu takde lak siar live kat tb kan. kat astro mestro pon takde. sampaikan ade yang kata, tak guna langgan astro kalau game camni takde siar. haha. no komen la. aku tak kisah pun. da paham da sebenarnya camne astro ni.

Adoi, citer punye citer. da sampai perenggan ketiga, aku tak gtau ag berape jaringan tadi. kepada sape-sape yang da tau tu, wat-wat tak tahu la ek. sian aku nak bercerta ni. 
6-3 beb! sape 6, sape 3? haha. opcos la bukan malaysia yang 6 tu. ape la hgpa ni. tapi ok what malaysia, dapat skor 3gol tu. compare ngan lawan arsenal ritu, bole kata tak dapat bola skuad kite. tapi kan, boleh tak kalau aku nak kata, aku wat kesimpulan kat sini, nampaknya liverpool tak la kuat sangat kalau nak compare ngan arsenal. ye dak??hehe. 

Jangan marah ye peminat liverpool, ni andaian dari ahli nujum tak diiktiraf macam aku je. keh3.

Nanti malaysia nak lawan chelsea lak. sekali sekala aku duk terpikir gak. malaysia ni berani dowh, nak lawan pasukan-pasukan yang kuat. macam arsenal, liverpool, chelsea. depa tu bukan sebarangan kan? betol tak cakap aku? jangan marah aku cakap camni, aku budak baru belajar, salah silap harap maafkan. lalala..haha. tapi kan nak compare saiz badan orang malaysia ngan liverpool tadi, memang jauh beza la. 

liverpool : ish. orang mesia ni kecik-kecik je aku nampak. kacang je nak tibai ni.
malaysia : fuh, giler tinggi mat saleh ni. dua kali ganda aku. aku kene slalu makan cococrunch ni. biar tinggi macam depa.

Tapi pape pun, aku tetap berbangga sebagai rakyat malaysia. hebat kot mesia main tadi. tak sia-sia aku tengok. (kali ni astro ade siar lak. hehe. pelik la ngan astro ni. tak paham aku.)

Semoga skuad harimau malaya akan terus berusaha keras nak lawan singapura nanti. mesti malaysia menang. caya tak cakap aku?hehe.

 
safee sali jaring 2 gol tadi. adik aku cakap dia ni da gemuk. haa. gemuk bukan sebarang gemuk. kan safee sali?hehe

p/s: nanti lawan chelsea, biar sharbinee la jaga gol sampai abes game. ( suggestion for dato' k. rajagopal)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...