Sunday, August 23, 2009

saLam RamaDHan


alhamdulillah..msok ari ni da 2ramadhan..syukurla kte sbagai umat islam dibenarkan untuk hidup shga ari ni..brpose..wat amal cket2 bln ni..hehe..macam yg kte sume tau la kn..bulan ramadan ni la kte ptot tmbah2 ape yg kurang..tampung2 ape yg blubang..
emmm..byk tol dugaan bulan ni..aku trlewat balik hostel..trlebih cuti..hehe..tp cuti ni agak sronok la..sbb kn..aku lgsung xde bwk balik buku ke umah..hahaa..rse mcm da abes blaja lak..uisshhh..xsdar2..pemalas tol..
ok la..di kesempatan ni..aku nk wish..slamat berpose kpd kwn2 sume..kwn2 yg aku syg..chewaaahhh..hehe..smoga kalian sume dpt mngambil pluang pada bln pose taun ni..p la smyg trawih ye syg..ngeh3..aku pn da ade tgl sbnrnye..kntoi..hehe..
tp kn kwn2..pastikan pose taun ni pnuh tau..tp klu yg trpaksa tu nk wat cmne kn..aku pn blom tntu pnuh ni..haha..

lagi satu..bile bkak pose tu, mkn slow2..hehe..
aku tau bile bln pose ni..sume org paling suke dgr azan maghrib kn?btol x?
ok..bye2 sume..assalamualaikum..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...