Friday, August 28, 2009

dEritA ke bAhagiA??


Alahai..malas lak nk g trawih malam ni..kantoi..hehe..
Sebenarnya aku xtau knape, sejak dua tiga hari ni aku rase sedih sangat..banyak sangat perkara yang berlaku dalam kehidupan aku sejak kebelakangan ni.. aku rase tension sesangat..macam-macam benda yang berlaku kat aku..


Aku sebenarnya ada rahsia nk dikongsi..tp aku harap penghuni blog aku ni especially yang kenal aku la..janganla perli-perli ek pas bace blog ni..hehe..tp bukan rasia sangat pon sebenarnya..saje je wat suspens..hehe..


Aku tension..aku sedih sangat..orang yang aku harap memahami aku..langsung xpaham aku..aku xnak hidup camni..rasa sengsara..sedih..bayangkanlah..bila kita da mula sayangkan seseorang, sudah semestinya kita mengharapkan perkara yang same dari si dia..tapi aku xpaham..dia cakap sayang, tapi semuanya seolah-olah dusta belaka..hati aku sedih..meronta-ronta agar aku hamburkan segalanya..tapi aku xsampai hati..aku masih ada rasa perikemanusiaan..aku kalau boleh, xnak buat dia sedih sebab aku..aku sedar kami masing-masing bergelar pelajar..perkara-perkara camni xsepatutnya berlaku..terutama dalam keadaan aku sekarang..kalau la si dia dapat memahami..betapa hati ini terluka dengan apa yang berlaku..

"ko aku sayang..dia pun aku sayang..". Ape maksud ayat ni? Hati aku terharu, namun pada masa yang sama rasa sebak..kenapa mesti ada insan lain selain aku? Sejujurnya aku amat tidak dapat terima semua ni..tapi apa daya aku..aku akui aku sayangkan dia..sayang sangat..tapi kenapa semua ni berlaku kepada aku? aku xsanggup..aku mengharapkan kehadiran aku seorang cukup untuk membuatnya bahagia..tapi aku sedar..semuanya sudah berlaku..ape la yang boleh aku buat..terpaksa la aku terima..tapi aku keliru..betulkah tindakan aku ini?adakah aku perlu bertindak selaku penyelamat dengan melepaskan dia secara rela..biarkan dia bahagia dengan insan itu..tapi aku sayang dia..sayang..sayang..kehadiran dia dalam hidup aku buat aku sentiasa seronok..kesedihan kadang-kadang tu normal la kan? ape boleh dibuat..

Ya Allah..tolongla aku..apakah yang perlu aku lakukan..aku xnak lepaskan dia..tapi aku xsanggup berkongsi..aku sayang dia..serius sayang..tapi aku keliru..aku xtau ape yang perlu aku lakukan..hati aku berbelah bagi..ntahla..

Andainya aku tiada terikat dengan insan yang bergelar lelaki, sudah pasti hidup aku xseperti ini..aku bebas..tapi lumrah manusia..ingin disayangi dan menyayangi.. macam aku la..macam magnet..positif xkan nk pergi kat positif gak kan?

Emmm..hati menangis siapa yang tahu kan..jiwa merintih xmenentu..

Sooo...setiap manusia boleh membuat pilihan..ikutla kata hati..


        =========================================================================
= Sejarah tak mungkin berubah, Biarpun air mata kau tertumpah, =
= Sekali terluka bertahun ku rasa, Bisanya tak mungkin kan hilang, =
= Walaupun kasihku padamu, Bagai jatuhnya embun kedaunan, =
= Namun ini sedikit pun tidak, Berdendam denganmu selamanya, =
= Jangan dikesal berakhirnya cinta, Kerana itu kau inginkan, =
= Biarlah kita tak bersama, Tapi masihku bertanyakan Khabar, =
= Hati Masih sayang bukannya kekasih, Cumalah BAK TEMAN BIASA!!~! =
=========================================================================










pubLiSheD and DeSigNeD by QwaSdeRt o9


2 comments:

perception28278™ said...

salam..kalo xnk kongsi..lepaskan laa...

24:26

qwasdert 09 said...

kne lepaskn??
tp sayang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...