Thursday, September 10, 2009

090909



bismillahirrahmanirrahim.... assalamualaikum wbt..
090909...hehe..best kn tarikh ni..bukanla bermaksud nk berbangga, tp kenala bgtau jugak kn..hehe.. alhamduliilah..tanggal 090989 aku selamat dilahirkan di rumah kediaman aku sendiri iaitu di kemaman, terengganu darul iman.. so, secara kebetulan ataupn coincidently(erkk..btol ke ni???), pada tanggal 090909 aku telah masuk alam 20an..awal 20 an la..senang cter 20 tahun la.. emm..ni nak cter ni..peristiwa best menjelang hari keramat aku tu kn..kwn aku ade wat suprise besdey party untuk aku..waaahhh..terharu sangat..trima kasih kwn2..i lap u all...kek yang paling best skali..kek aiskrim..fuhh..best sangat..syok giler kami menjamu kek pada mlm tu..ni terliur balik da..hehe.. buat kawan2 yang banyak membantu aku sepanjang aku kat unimap ni..khususnye yang bersusah payah wat suprise besdey party malam tu, aku ucapkan jutaan terima kasih..tanpamu kawan..siapala aku..aku gembira sangat malam tu.. tambah lagi..aku dpat adiah..syok giler..hehe..terima kasih kat hosmet2 aku yang ceria dan mewarna warnikan dunia aku..terima kasih cik suu..huss and ita atas adiah korang..insyaallah aku akan jage baik2..mestila aku xkan lupa jugak kepada gerangan yang bagi adiah yang xdisangka-sangka kat aku..terima kasih pakcik..adiah tu comel sangat.. juga pada kawan2 yang jauh di mata..namun sentiasa dekat di hati..terima kasih bbyk sbb korang still ingat besdey aku..especially my best3 frens kat matrik dulu...changluuunnn..thanks a lot..
090909...

pastu pada tarikh ni juga..aku ade test qc..that is quality control..ni lagi satu test yang memenatkan..ape taknye..nk kne lukis graf banyak3..pastu kena wat dalam mse 1jam lebih..penat aku menulis..xangkat kpala..hehe.. yuhuuu..baru dapat besdey gift dari baiti..kura2..hehe..wane pink..comellll..time kasih baiti..cute je kure2 tu..hehe hus pn da bkenan tu..kna simpan baik2 ni..lalala~ sekian..wassalam.. salam besdey untuk aku sendiri.. hehe..

happy birthday to me..
happy birthday to me..
happy birthday to fiza..
happy birthday to me..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...