Thursday, December 30, 2010

Kite Kawan Kan??

Kawan………..

Sekarang aku genap umo 21. Beberapa hari akan datang, 22. Tapi bulan September nanti sebenarnya, 22 tu kalau ikot tahun la. Aku da tua. Ops.. tu bukan statement aku. Tapi kawan aku yang mengaku dirinya tua.


Haaaa..btol kn?haha. bukan aku yang tua, die yang tua.;p

Emm. Topic aku hari ni. Tentang kawan. Keluar masok, ade takde, pergi kembali. Camtu la kawan. Jap ade jap xde, macam Chipsmore. Sebut pasal Chipsmore ni, ni salah satu biskut kegemaran aku. Haha. Tapi sekarang xlagi, sebab aku on diet. Xleh makan biskut coklat banyak2. (Info yang aku jumpa dari sbuah blog. Xyah cakap la blog sape. Takot jadik ajaran sesat.)Haha. Oke x?





Oke. Stop pasal Chipsmore. Da meleleh ayaqluiq aku ni. Da lame xmakan. On diet! Fullstop!

Wowowo, terbabas! Kat mane kita tadi? Oh ye pasal kawan kan? Xbest sebut kawan, sahabat. Yup sahabat. Bunyi macam cun je. I like!(thumbs up!)

Aku kat skolah menengah. Sahabat aku ramai. Tapi macam xjumpa je shabat baik. ( harap-harap kawan sahabat aku xbace la blog aku ni.hehe). tapi aku still sayang korang taw! BFF aku jugak..hehe

*BFF: Best Friend Forever (wink ^_*)

Ok fine. Aku xjumpa gamba aku ngn korang. Tension. Tapi xpela. Aku still ingt raut wajah korang stiap satu.=)

Ok..seterusnya kat matrik. Kolej Matrikulasi Kedah. Kat Changlun. Kat sini, aku kenal ramai sahabat. Dari merata negeri. KL la, Johor, Penang, N9 dan tak ketinggalan Kedah sendiri. Seronok sangat dapat kenal ramai orang. Bak kata pepatah..berkawan biar seribu.kn??












Cun2 ensem2 kan sahabat2 aku? Siyes! Aku rindu korang sangat2. Bile kite nk wat reunion ye?


Ni lak, kawan kat unimap sekarang. Hehe. Ni ramai sangat. Aku letak cket2 la dlu ye. Ade mase ketika aku update lg letak pic banyak-banyak.









Wah..sedar xsedar da panjang berjela entry aku. Haha. Aku xmaw la nampak macam excited terlebih tulis entry panjang2. So guys, aku stop kat sini dlula. Len kali maw sambung lagi maaa. Oke, c u next time.

p/s : gambar2 ni secara tidak langsungnya menunjukkan peningkatan umo aku ke arah ketuaan. Oh tidakkk!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...