Wednesday, February 10, 2010

fiza di cni..lalala~~

assalamualaikum wbt..kepada para pembaca sekalian..
hehe..

pertama sekali slmt kembali aku ucapkan pada sume..da brkurun abad lamenye tiada sepatah pn kucoretkan di lama ini..rindu teramat rasenye..pekabar kawan2 sekalian?sihat x?harapnye sume sihat di samping famili dan yg tersayang..

setelah hampir dua bkn kot aku xmnulis di sini..byk crita menarik nk aku kongsikan bersama kalian di sini..emm..kisah bermula..pengembaraan bermula bersama upin ipin punye peminat..haaha..

ok..korg nk tau x?sem ni sem paling teruk kot aku rse..macam2 terjadi dlm hidup aku.. sem ni aku mencari pengalaman dan tindakan berani mati menerima tawaran memegang jawatan bendahari persatuan pelajar ppk bahan..haha..kalau dulu stakat bendahari pengwas, bndahari kelas tu ok la kot..xdela kne pgang duit smpai beribu2 kan..ni seribu dua ribu satu nilai biasa kot bagi aku..bkn niat nk brmegah2, cume aku nk kongsikan bersama kalian di sni..tp serius aku ckp, tugas ni jelas bkn mudah..aku bagai nk gila nk kire duit, mane xckup mane trlebih..aduyaiii..
tp walaubagaimanapn, aku da trima tugas ni..akan kujalankn tanggungjawab ni sebaiknya..paling penting apabila org da bg kepercayan kt kita, jgnla hancurkan harapan dan kepercayaan itu..stuju x kwn2??

mmmm..abes satu kisah..ade lg ni..tntang coursemate lak..tntang group lab..polymer, electronic and physical metalurgy..truk btol grouping lab sem ni..ntahla..mcm2 masalah..pe ntah yg xkena..spatotnye makin lama bersama makin serasi tp makin hancus je..hehe..mmm..xtau..no komen..hakhak. papepn kepada kwn2 yang mnghadapi masalah ngn grup korg, jumpe la aku untuk sesi kaunseling..hehe

ok..ini satu kisah..bkn crta dongeng dulu kala..lalala~ emm..ari ni aku happyy..bersama si dia wat aku rse tak keseorangan di bumi perlis ini..alhamdulillah..aku gembira sekarang..harapnye kebahagiaan ini jadik milik aku lame cket..aku xmo jadik mcm dulu..well..xmola citer psl sdey2..ni nk citer..p kangar td kn, xsmpat nk beli pape, dkt kul 10 sume kedai da nk tutup..emm..kangar kn..phm2 jela..tp seronok asalkn same ngn dia,..hikhik..pastu kn jadi lg..sem ni aku rse sem malang kot..asyik jatuh je aku..td nk jatuh lg tau..haha..nseb bek xtrsembam..hampir da snrnya..tu la koya lg sape suh..ade hero kt sebelah pn bleh nk jatoh lagi..haha.malu je kn..nseb bek xde orang..

pastu kn aku p la satu kedai..kedai pakaian la..kebetulan waktu tu si dia jumpa kawan dia, so aku pon jalanla masok ke kedai tu sorg2..aku bkn nk beli baju pn, tp tgk2 jela..tibe2 kn..

" adik datang ngn sape?sorang2 ke?", akak yg keje kt situ tegur aku..

"erkk..xla..ngn kawan..kwn kt luar", aku jwb..

"oww ok.."

xsmpat lak aku nk tnye akak tu nape..yela plik la kn..ke aku nmpak mcm pncuri..aduhh..muka sebaik n secomel aku ni bleh lak org pkir pencuri..haha..xkn kot..myb akak tu pkir aku sesat kot.hehe.xpela..yg penting aku xwat..n aku ni adalah seorang yg trlalu baik..ehh..mcm bangga lak ni..hehe.xla..okla kot..xdela baik sgt..tp xla mncuri..

jumaat ni balik umah, cneh..yeye..hakhak..xsabarnye..nk jmpa mak, ayah adik abang n sume...waaaaa..rindunyeee..

jmpe nnt..tgu kakcik balik tau..


sekian dlu kwn2..jaga diri baik2..bye2..

sayonara~

2 comments:

perception28278™ said...

hehehe...mcm budak kecik sesat kot..lalalala
jatuh laa asyik tengok hero kt tepi..tp hero xdapat nk tolong angkat kalo jatuh...
hati2 bila berjalan..kalo jatuh bgn sndri ^^

qwasdert 09 said...

eyyy..xbaik tau..hehe..
tu la..hero nsem sgt kot..hehe
jdik angau je..xnmpk jalan da..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...